.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک 310 میلیارد ریالی خیرین مازندرانی به تجهیز مدارس
ایلنا:

مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیزمدارس مازندران گفت: درسال جاری خیرین مازندرانی بیش از 310میلیاردریال در تجهیزونوسازی مدارس کمک کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا ،مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیزمدارس مازندران گفت: درسال جاری خیرین مازندرانی بیش از 310میلیاردریال در تجهیزونوسازی مدارس کمک کردند.
علی نبیان درمراسم افتتاح دبستان پاسداران انقلاب اسلامی چناربن بابل اعلام کرد: این رقم درسطح کشوربه هفت هزارو330میلیاردریال می رسدکه شهرستان بابل ازلحاظکمک خیرین به مدرسه سازی درمقایسه با دیگر شهرهای مازندران رتبه اول را داراست .
همچنین یادآورشد: ازابتدای دولت نهم مبلغ 40هزارمیلیاردریال جهت تجهیز،بازسازی،مقاوم سازی مدارس بدون استحکام برای ساخت فضای آموزشی درسطح کشوردرنظرگرفته شده است که سهم مازندران 700میلیاردریال بوده است.
در ادامه مدیرآموزش وپرورش بابل نیز گفت: احداث این دبستان پنج کلاسه هفت ماه به طول انجامید.
رمضان براری یادآورشد: دبستان پاسداران انقلاب اسلامی چناربن بابل درزمینی به مساحت یک هزارمتربازیربنای 516مترمربع دردوطبقه ساخته شده است.
وی خاطرنشان کرد: درساخت این مدرسه مبلغ چهارمیلیاردو200میلیون ریال هزینه شده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آبان 1388
از زحمات جناب مهندس نبیان نهایت تشکر را میکنیم و موفقیت ایشان را آرزومندیم نحول شکوفایی در این اداره کل نسبت به ابتدای سال به مرز 70 درصد رسیده انشاالله با مدیریت خوب ایشان و رفع تنشهای داخلی در آن اداره کل به مرز 100 درصد برسد - انشاالله - ز همکاران در سازمان آموزش وپرورش استان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.427 seconds.